Parfemi koji se moraju dopasti svima

Istražujući pozadinu sve većeg porasta prodaje muških mirisa poslednje dve godine, Amerikanci su došli do otkrića da ih podjednako kupuju muškarci i žene za svoje muškarce, dakle, odnos je 50:50. Zato je kreativnim direktorima parfemskih brendova mnogo teže kreirati za muškarce jer, hteli-ne hteli, njihov mirisni koktel, flakoni i reklamne kampanje moraju se svideti i jednom i drugom spolu. Kako bi doskočile tom problemu, parfemske kuće sve češće angažuju poznata glumačka i pevačka imena kako bi ih približili što širem krugu potrošača.

Opširnije...

 

Aromatičnim mirisima protiv hladnih dana


Ako mislite da vam miris pomaže samo da se osećate lepi i privlačni – varate se! Pomaže vam i da ostanete zdravi. Ljudi u različitim kulturama koriste biljne lekove već hiljadama godina, te esencijalna ulja nisu iznimke. Ako imate jedan od ovih simptoma – kijanje, bol u leđima, curenje nosa, grlobolju, suzne oči, bolne kosti – ne oklevajte, pokušajte s aromaterapijom! Pomozite svome telu esencijalnim uljima! Većina njih ima vrlo snažna antiseptička svojstva.

Opširnije...

 

Parfem “NYC” Sare Džesike Parker

Od ove godine ne samo da ćeš moći da uživaš u novim avanturama, ludorijama i glupostima četiri najpoznatije drugarice sa Menhetna, nego nas je i glavna akterka u realnom svetu obradovala i svojim parfemom.

Opširnije...

 

Parfemi prema raspoloženju i nameni


Retke su žene koje ne koriste parfeme. Da li si znala kako parfemi utiču na tebe, tvoje telo, um i okolinu?

Svi smo slušali o tome kako određeni parfemi drugačije mirišu na različitim osobama. To je istina. Istina je takođe da nas određeni mirisi vraćaju na situacije i događaje iz prošlosti, što je lepo u prvom momentu dok ne počneš da odmotavaš film šta ti se sve desilo u tom periodu pa onda oživiš i one namerno zaboravljene situacije. Sve u svemu, postoji nekoliko osnovnih mirisnih nota koje, kako stručnjaci kažu, sasvim jednako deluju na svakog.

Opširnije...

 
Još članaka...
eXTReMe Tracker