Parfemi koji se moraju dopasti svima

Istražujući pozadinu sve većeg porasta prodaje muških mirisa poslednje dve godine, Amerikanci su došli do otkrića da ih podjednako kupuju muškarci i žene za svoje muškarce, dakle, odnos je 50:50. Zato je kreativnim direktorima parfemskih brendova mnogo teže kreirati za muškarce jer, hteli-ne hteli, njihov mirisni koktel, flakoni i reklamne kampanje moraju se svideti i jednom i drugom spolu. Kako bi doskočile tom problemu, parfemske kuće sve češće angažuju poznata glumačka i pevačka imena kako bi ih približili što širem krugu potrošača.

Dovoljan je jedan pogled na harizmatičnog britanskog glumca Clivea Owena pa da poverujemo svemu što 'prodaje'. Italijanski draguljarsko-parfemski brend mudro ga je odabrao za zaštitno lice svoga novog mirisa Bvlgari Man. "Ne volim kad neko preteruje u bilo čemu, bila to odeća, gluma ili što drugo. Takva mi se taktika ne čini nimalo uspešnom", izjavio je Clive povodom lansiranja "svog" mirisa opisujući ga kao svež i elegantan, vrlo ukusan i odmeren. "Neki muškarci misle da njihov parfem mora imati jak i intenzivan miris, što je ustvari odbojno i nimalo prijatno."



Za potpuno obrnut pristup odlučio se genijalni američki dizajner Marc Jacobs koji je svoj muški miris Bang odlučio prezentirati sam… i to ne bilo kako. Snimio je autoironičnu reklamu na kojoj leži razgolićenog i nauljenog tela prekriven samo golemom srebrnom bočicom svoga mirisa sugestivnog naziva. Ma koliko njegova kampanja izgledala razmetljivo i na granici dobrog ukusa, pogrešićete ako pomislite da je i miris takav. Kao kontrapunkt vizualnom delu, Marcov Bang je više nego privlačan začinsko-drvenasti koktel koji razvlači i muška i ženska usta u neočekivan smešak odobravanja.


Izvor: http://www.tportal.hr/


blog comments powered by Disqus


Pregledano: 91  puta.


 
eXTReMe Tracker