Kako svog partnera dovesti u red?

Prosečni muškarac dobio je 6 kg viška u poslednjih 10 godina. Lenjost i manjak slobodnog vremena neki su od razloga, ali postoje i drugi razlozi koji igraju ulogu. Muškarci se sve više debljaju. Istraživanja Univerziteta u  Oxfordu pokazala je da je prosečni muškarac teži čak 6 kg nego pre 20 godina. Bilo bi lako ovaj fenomen okarakterizirati dramatičnim povećanjem trenda konzumacije nezdrave i masne hrane, te nedostatka vežbanja. No, ovo istraživanje pokazuje kako objašnjenje nije baš tako jednostavno. Umesto toga otkriva se koktel neočekivanih uzročnika poput genetike, zagađenja okoline, stresa, nesanice itd. No, ne očajavajte. Pogledajte savete pomoću kojih možete poboljšati zdravlje svog muškarca, a da on to ne zna...


Dodajte riblje ulje u njegovu hranu

Gotova hrana je generalno bogata mastima, šećerom, soli i kalorijama. Pripremanje obroka od svežih namirnica daje vam šansu da mu ponudite zdraviju hranu. Pokušajte spremati belo meso umesto crvenog. Nemojte pržiti, koristite maslinovo ulje umesto maslaca. Izbacite kečap, a dodajte salsu od paradajza. Ukoliko ne voli cele žitarice, potražite proizvode koji kombiniraju rafinirano i integralno brašno. Naježi se na spomen ribljeg ulja (inače bogatog omega-3 masnim kiselinama)? Isprobate specijalno pravljene proizvode u kojima su dodane ove korisne masne kiseline, poput hleba, jogurta, mleka ili jaja.

Dovedite ga u takmičarsko sportsko okruženje

Vežbanje je očito dobra navika, no konja ne možete samo tako naterati u vodu - to zahteva profinjenije načine. Muškarci su kompetitivni po prirodi i ako se nađu u takvom okruženju, koje ih još pozitivno stimuliše neće dopustiti da budu zadnja rupa na svirali.

Vežbajte zajedno

Ovakav tip vežbanja zaista čini razliku. Naime, istraživanja sprovedena na 1500 britanskih parova koji su vežbali kako bi poboljšali zdravlje srca otkrila je da su muškarci koji su imali najviše koristi bili oni čije su partnerke takođe vežbale s njima. Čini se kako su se međusobno motivirali. Jedno drugo američko istraživanje pokazalo je da bračni parovi koji zajedno vežbaju ređe odustaju od ove korisne navike.

Velike tanjire izbacite iz upotrebe

Ako regularno jedete obroke s tanjira koji su prečnika 30 cm, razmislite o smanjenju ovog posuđa. Naime, nedavno istraživanje pokazalo je kako ljudi imaju običaj pojesti sve što im se nalazi na tanjiru, a odrasli će, nesvesno, pojesti 30 posto više kalorija kada im se ponude veće porcije. Upotrebom manjeg posuđa, manje porcije neće izgledati tako mršavo.

Zamenite mu donji veš

Bacite njegov stari donji veš, te pokušajte nabaviti isto takvo ili slično, a manje, dok etikete možete ukloniti. Čekajte da neudobnost učini svoje te ga navede na razmišljanje kako bi ipak trebao smršaviti. Efekt pojačajte smeštanjem ogledala na mesto gde se oblači.

Izvor: http://www.dnevni-list.ba/


blog comments powered by Disqus


Pregledano: 93  puta.


 
eXTReMe Tracker