Osobe koje redovno jedu jabuke imaju više od četiri puta veću mogućnost da oštete zubnu gleđ nego one koje piju gazirana pića, pokazala je najnovija studija naučnika sa Univerziteta Kings College u Londonu.
Stručnjaci su u studiji naveli da zubnu gleđ oštećuje visok nivo kiseline koji sadrže jabuke, kao i način kako ih jedemo.
Neke vrste jabuka kao što su Ajdared ili Fudži u sebi sadrže čak četiri kafene kašičice šećera kojim se podiže nivo kiseline u ustima.









